Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
"I am not weird, I am a limited edition" ; -)
Binnen 14 dagen
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening en risico. Wij adviseren gebruik te maken van een verzending met Track & Trace. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Zijdewinkel.nl geretourneerd worden.
Hoe stuur je een product aan ons retour?
Na ontvangst mag je tot 14 dagen zonder opgave van reden het product naar ons retourneren. Wij vinden het vaak wel heel fijn om te weten wat de reden is. Mocht je dit met ons willen delen dan kun je dit op de pakbon zetten of naar ons mailen via info@zijdewinkel.nl. De originele pakbon mag ook in het pakket terug gestuurd worden. Zo weten wij direct van wie het pakket is, en hebben wij een order nummer als referentie. Stuur jouw pakket naar:
ZIJDAR & Zijdewinkel - t.a.v. Retouren
Gouw 5
1621HA Hoorn
0229 588 386
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Uitzonderingen retourneren
Dit zijn de uitzondering op het herroepingsrecht.
- Coupons
- Producten in de Sales / Aanbiedingen (hieronder vallen ook de op=op items en de stoffen voordeelrollen met extra korting)
- Producten die door Zijdar / Zijdewinkel.nl tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; bijvoorbeeld het aanverven van stoffen of shawls
- Gekleurde stoffen die op bestelling zijn
- Limited Editions
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen of bellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.