opc_loader

Veel gestelde vragen over:

  • Ho werkt een iDeal betaling?

    iDEAL - Telebankieren

    Bij Zijdewinkel.nl kun je betalen via iDEAL - Telebankieren. Het grote voordeel is dat een geslaagde iDEAL betaling direct bij ons binnen is, en wij jouw pakket (mits de producten op voorraad zijn) direct kunnen verzenden. Onze iDEAL betalingen worden verzorgd door Pay.nl. Dit is een betalingsprovider.

    Wat is iDEAL?
    iDEAL is momenteel de meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL. 

    iDEAL is beschikbaar voor de volgende banken:

    ABN Amro Bank ABN Amro Bank
    ASN Bank ASN Bank
    Friesland Bank Friesland Bank
    ING ING
    Rabobank Rabobank
    SNS Bank SNS Bank
    RegioBank RegioBank
    Triodos Bank Triodos Bank
    Van Lanschot Bankiers Van Lanschot Bankiers
    Knab Knab

    Hoe werkt iDEAL?
    Je plaatst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door jouw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geinformeerd dat de bestelling is betaald.

    LET OP: Houd bankpas en eventuele identificatiemethode - ABN AMRO e.dentifier, Rabobank Random Reader of GSM voor Postbank TAN - bij de hand tijdens het besteltraject.

    Voor een bestelling met een iDEAL betaling zijn er geen bijkomende kosten, je betaalt dus alleen de bezorgkosten van jou bestelling. Meer informatie over de verzending & levertijd, klik hier.

  • Hoe werken de spaarpunten

    Wij belonen onze Zijdewinkel.nl klanten graag! Hoe werkt dit? Met iedere "actie" op Zijdewinkel.nl verdien je direct spaarpunten! : -). Je kunt deze punten inwisselen bij een volgende aankoop op Zijdewinkel.nl. Iedere 1000 punten kun je direct inwisselen voor € 1,- korting.

    Account aanmaken:  Maak een account aan en ontvang direct 250 spaarpunten.

    Aankoop: Je ontvangt bij iedere aankoop op Zijdewinkel.nl automatisch spaarpunten van ons. Voor iedere euro die je besteedt krijg je 10 punten.

    Product review: Schrijf een product review, vertel jouw toepassing of tip en ontvang 50 punten. Bij ieder product vind je een tabblad Reviews/Productervaringen. Klik hier voor een voorbeeld.

    Aanbeveling: Wanneer je ons aanbeveelt aan een vriend/vriendin en hij/zij besteedt meer dan € 30,- op Zijdewinkel.nl, ontvang je 500 punten van ons.

  • Ik twijfel welk product ik nodig heb, wat nu?

    Je mag ons altijd bellen of mailen voor advies, het team met zijde-experts staat voor je klaar. Telefonisch maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur. Je kunt ons ook mailen op info@zijdewinkel.nl. We streven ernaar binnen 48 uur jouw email te beantwoorden. Of bezoek onze showroom voor advies. Dinsdag t/m vrijdag van 10.00 - 17.00 uur en de eerste zaterdag van de maand.

  • Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dat?

    Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening en risico. Wij adviseren gebruik te maken van een verzending met Track & Trace. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Zijdewinkel.nl geretourneerd worden.

    Hoe stuur je een product aan ons retour?

    Na ontvangst mag je tot 14 dagen zonder opgave van reden het product naar ons retourneren. Wij vinden het vaak wel heel fijn om te weten wat de reden is. Mocht je dit met ons willen delen dan kun je dit op de pakbon zetten of naar ons mailen via info@zijdewinkel.nl. De originele pakbon mag ook in het pakket terug gestuurd worden. Zo weten wij direct van wie het pakket is, en hebben wij een order nummer als referentie. Stuur jouw pakket naar:

    Zijdewinkel.nl - t.a.v. Retouren

    De Trompet 1936

    1967 DB Heemskerk

    0251 750 275

    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Uitzonderingen retourneren

    Dit zijn de uitzondering op het herroepingsrecht. 

    • Coupons
    • Producten in de Sales / Aanbiedingen (hieronder vallen ook de op=op items)
    • Producten die door Zijdar / Zijdewinkel.nl tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; bijvoorbeeld het aanverven van stoffen of shawls
    • Limited Editions
  • Kan ik het bedrag ook overboeken per bank?

    Wanneer je telefonisch of per mail besteld kunnen we een factuur voor je maken in het systeem en kun je dit overmaken per bank. Na ontvangst van jouw betaling versturen wij jouw bestelling. Vaste klanten van Zijdewinkel.nl kunnen ook een factuur ontvangen in het pakket.

    IBAN: NL18ABNA0614921163

    BIC: ABNANL2A

    Ten name van: ZIJDAR Natural Silk

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Je kunt de betaling ook achteraf betalen via iDeal. Je ontvangt een e-mail van betalingsprovider Billink. Dit werkt hetzelfde als bijvoorbeeld de bekende AfterPay. In deze mail staan de betaalinstructies. Wij versturen jouw bestelling wel alvast naar jou toe.

  • Kan ik ook betalen met Paypal?

    Ja zeker! Op Zijdewinkel.nl kun je direct betalen met PayPal. PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. PayPal werkt ook voor internationale bestellingen. Ons PayPal adres is info@zijdar.nl

    Koppel jouw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken. Meer informatie over PayPal klik hier.

  • Kan ik ook met cash of pin betalen?

    Indien je jouw bestelling zelf ophaalt bij onze showroom kun je de betaling ter plaatse doen met cash of per pin. Je vindt onze showroom op Bedrijventerrein De Trompet, De Trompet 1936, 1967 DB Heemskerk. Klik hier voor onze routebeschrijving.

  • Kan ik ook met Mr. Cash betalen vanuit België?

    Ja zeker, met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
    Belgische klanten die bankieren bij de banken; Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig met MultiSafepay bij ons betalen!

  • Kan ik ook telefonisch of per mail bestellen?

    Telefonisch of per mail bestellen

    Mocht je dit makkelijker vinden, dan kun je jouw bestelling per mail aan ons doorgeven op info@zijdewinkel.nl of telefonisch 0031 (0) 251 750 276. Het handmatig aanmaken van een order kan iets langer duren dan dat dit door jou online wordt gedaan in het systeem. We streven ernaar in 48 uur een bevestiging van jouw bestelling te sturen. Mocht het een spoed bestelling zijn, mail of vertel dit er dan even bij, dan kunnen we hier rekening mee houden. Vermeld in een mail alvast jouw afleveradres en factuuradres indien dit afwijkend is. Je kunt ons vragen om een factuur welke je kunt overmaken per bank, een iDeal link of een betaling maken via PayPal (ons adres is info@zijdar.nl). Na ontvangst van jouw betaling versturen wij de bestelling.

    PS. Het bestellen van bijvoorbeeld  2,25 meter kan alleen per mail en niet via ons online webwinkel systeem. Dit mag je dus ook altijd per mail of telefoon doen. De minimale bestelhoeveelheid is - net als online - 0.5 meter.

  • Mijn iDeal betaling is niet goed doorgestuurd door mijn bank, wat nu?

    Het kan voorkomen dat je als klant niet kunt afrekenenomdat internetbankieren niet werkt door een storing bij de bank. Uiterst vervelend natuurlijk maar wel aan de orde van de dag door alle DDoS-aanvallen de laatste paar dagen. Wij maken gebruik van een speciale service met de betalingen waarmee Second Change voor je is geactiveerd. Wat betekent dit?

    Wanneer je als klant de betaling niet voltooid hebt omdat bijvoorbeeld jouw internetbankieren niet werkt, dan wordt er gekeken of er een andere vergelijkbare transactie bestaat die de status 'paid' heeft. Is dat niet zo, dan stuurt ons systeem na 30 minuten een e-mail naar jou als klant met daarin een betaallink waarmee de eindgebruiker alsnog de betaling kan voldoen.

    Heb je nog vragen over jouw betaling, neem gerust contact met ons op via 0031(0) 251 750 276 of info@zijdewinkel.nl

  • Wat zijn jullie algemene voorwaarden

    Onze Algemene Voorwaarden vind je op deze pagina.

Menu